program do low-format!

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Fri 11 Dec 1998 - 00:13:03 MET

Bartek M wrote:

 BM> Umiesz czytac idio...Jesli nie bylbys lamerem to wiedzialbys
 BM> ze takie (z reguly stare) programiki nie chodza na
 BM> procku >200Mhz

1. Trzeba byś skrajnym lamerem, żeby preformatować współczesny dysk.
2. Trzeba byc skrajnym lamerem, żeby nie potrafić odpalić pod starym DOSem z
dyskietki starego diskedita (diskedit /m) i powpisywać zera gdzie potrzeba, a
potem zrobić porządek z dyskiem poprzez fdisk /mbr i założenie partycji (pomaga
na kłopoty z logiczną strukturą dysku).
3. Trzeba być skrajnym lamerem, żeby nie wiedzieć o tym, że dysk z fizycznymi
uszkodzeniami w pierwszych sektorach się wyrzuca a nie reanimuje na siłę.

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl