Ostrzegam!

Autor: A. Bigor (zbyfek_at_pertus.com.pl)
Data: Thu 10 Dec 1998 - 22:40:38 MET

W pazdzierniku napisano:
==================================
> A czy jest jakas plyta godna plecenia dla
> P II i w standardzie AT?
CIACH!!!!

Sprobuj ABIT B687. Chipset 440BX, AGP, mnozniki od 3.0 do 5.5,
wymuszenie 100MHz zegara magistrali (Force Bus Clock up to 100 MHz).
Plyta ma 3 sloty PCI, 2 sloty ISA, 2 sloty do DIMM-ow. Zasilanie plyty
jest podwojne: AT i ATX.

Pozdrowienia

Janusz Kolodziejski
=============================

    Kupilem takie cudo i jest fajno :-(. Qrwayasna, mam szczescie! Prawda, ze "Polaka nie stac
na tanie rzeczy"... Nadzieja w tym, ze po przeczytaniu tego, inni sie nie nadzieja.

Ostrzegam Was!
1) cos takiego jak ABIT B687 nie istnieje. Zaden z producentow
nie ma 6 i 7 literki w BIOSie = PN (a u mnie tak jest...)
2) wlasnie uruchomilem program biosid.com (daje
go na swoja strone:
www.pertus.com.pl/~zbyfek/drv/biosid.rar )
i wyrzucil mi informacje, ze plyta jest wersja prezentacyjna,
NOT FOR SALE. Nieciekawie. W sobote jade "zatanczyc"
ze sprzedawcami.

Przygnebiony,
A. Bigor (zbyfek_at_pertus.com.pl)

Ps. Podejrzewam, ze piatek wieczorem wypisze sie z listy
na jakis czas, wiec jezeli chcecie mi przyslac
jakies slowa pocieszenia, to tylko na e-mail ;-/