Re: Internet przez kablowke to tylko propaganda :(

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Thu 10 Dec 1998 - 15:02:37 MET

Pawel Boguszewski napisał(a) w wiadomości:
<366F999E.DB5A98C1_at_1234mail.free.com.pl>...

>Czy daje stałe IP w cenie, czy trzeba dopłacić?

Doplacic i to sporo w porownaniu z abonamentem.
Z tego co pamietam stale IP to okolo 500 zl/miesiac.
Dostep oczywiscie 24/dobe - mozna wtedy postawic
serwerek WWW i takie tam cuda odprawiac :) Ale
mi w zupelnosci wystarczy dynamiczne IP i dostep
nieograniczony za 80/miesiac :))

Pozdrawiam
Marek Oberman
E-mail: pesk_at_pesk.org.pl | Strony o niekompetencji
   WWW: http://www.pesk.org.pl | firm, polityce ekonomii
   SMS: link ze strony glownej | ochronie srodowiska i..
   http://www.pesk.org.pl/koty - Koty ICQ UIN 20843067