Re: UWAGA Nastepne publiczne wyznanie pirata! Bylo: Jeszcze kilka slow do Marka (wiecie ktorego...)

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Thu 10 Dec 1998 - 11:47:40 MET

Pszemol napisał(a) w wiadomości: <366f50b6.0_at_news.vogel.pl>...

>Doskonale zdaję sobie sprawę, że ani do Ciebie
>ani do Marka Obermana nie przemówią moje argumenty.
>I nie walczę z Wami lecz z tym co piszecie na liście.
>Waszymi argumentami mającymi rzekomo popierać
>piracenie programów i go uzasadniać.

Znowu nowy watek, bo pszemolkowi sie nudzi,
kto namawia ja namawiam do piracenia softu?
Chyba Ci sie juz skleroza za daleko posunela.
NIGDY NIKOGO nie namawialem do piracenia
softu to co opisywalem dotyczylo jedynie mnie.
Z tego co pamietam Tomasz tez do tego nikogo
nie namawia a pisze jedynie o sobie.

Dajesz mi wiec kolejny argument pozwalajacy
z czystym sumieniem wszedzie na newsach
nazywac Cie obludnym KLAMCA. Wiec nie
pisz wiecej ze Cie oczerniam, bo to przeciez
szczera prawda.

>Wam nic już
>nie pomoże. Ale może ktoś na pograniczu stojący czyta
>nas i może się przechylić w jedną lub w drugą stronę.
>Do sumienia takich ludzi chciałbym trafić aby przynajmniej
>mieli świadomość tego, że za programy komputerowe
>autor ma prawo żądać zapłaty i zabraniać używania gdy
>od uiszczenia opłaty wymigujesz się.

No widze, ze ideologie kreujaca Cie na
sumienie narodu juz dopracowales do
perfekcji, tylko zdaje sie nie zauwazyles,
ze ludzie maja dosc Ksiezy Rydzykow,
Andrzejow Lepperow, Tejkowskich,
Pszemoli i innych oszolomow.

>Cóż, Twój post dał
>mi jedynie do ręki drugie nazwisko człowieka, który tak
>jak Marek Oberman przyznał się publicznie iż w pełni
>świadomie kradnie oprogramowanie, chwali się tym
>i namawia do tego innych idąc z Markiem Obermanem

Ponawiam pytanie w ktorym miejscu ja czy
ktos inny kim wycierasz sobie gebe namaial
do kradzenia softu?

>na "zawody" konkurując z nim w piractwie. Ciekawe
>kiedy zapomnisz o tym wyznaniu i, tak jak Marek Oberman
>niedawno, wypomnisz mi że publicznie oczerniam Cię...

Alez ja mam gdzies Twoje oczernianie, przejal bym
sie tym gdyby robila to osoba majaca jakis autorytet
na newsach a Ty pojawiles sie ze 3 miesiace temu, dales
sie poznac jako kompletny przyglup - choc w miare
kulturalny wiec kto Cie traktuje powaznie??? :)))
Mnie denerwuja jedynie generowane sztucznie przez
Ciebie akcje majace na celu zklocenie ze soba
jak najwaiekszeej liczby newsowiczow. Gdy Ciebie
nie bylo bylo naprawde fajnie, toczyly sie dyskusje
o piractwie (pamieta ktos Gregoria Kus`a jeszcze:) i
jakos nikt ze soba sie nie zarl w taki sposob. Pojawiles
sie Ty i za przeproszeniem zarzucasz newsy kalem.

>Ale również w Twoim przypadku zawsze znajdzie się
>ktoś kto czyta grupę raczej biernie lecz będzie pamiętał
>Twoją wypowiedź i w odpowiedniej chwili potwierdzi ją
>lub odszuka w archiwach tak jak to zrobiło kilku po
>zarzutach iż piszę nieprawdę bluzgając Marka Obermana...

Lecz sie naprawde, na tym etapie mozna
chyba jeszcze osiagnac zadowalajace
rezultaty.

>Pszemol

Pozdrawiam
Marek Oberman
E-mail: pesk_at_pesk.org.pl | Strony o niekompetencji
   WWW: http://www.pesk.org.pl | firm, polityce ekonomii
   SMS: link ze strony glownej | ochronie srodowiska i..
   http://www.pesk.org.pl/koty - Koty ICQ UIN 20843067