Re: UWAGA Nastepne publiczne wyznanie pirata! Bylo: Jeszcze kilka slow do Marka (wiecie ktorego...)

Autor: Slawomir Sidor (cwaniak_at_kis.p.lodz.pl)
Data: Thu 10 Dec 1998 - 11:04:57 MET

: od uiszczenia opłaty wymigujesz się. Cóż, Twój post dał
: mi jedynie do ręki drugie nazwisko człowieka, który tak
: jak Marek Oberman przyznał się publicznie iż w pełni
: świadomie kradnie oprogramowanie, chwali się tym
: i namawia do tego innych idąc z Markiem Obermanem
: na "zawody" konkurując z nim w piractwie. Ciekawe

Wiesz co. Dopisz do tej listy jeszcze mnie.
W koncu wole byc z nimi na liscie niz z toba. Jeszcze by nie daj Boze ktos
mi powiedzial ze ja mam cos z toba wspolnego.

--
       Slawomir Sidor  |  cwaniak_at_kis.p.lodz.pl  |  tel. 601 ALEKSA