Re: Matrox mystique 220

Autor: Jaroslaw Andrzejewski (jareka_at_dawid.com.pl)
Data: Thu 10 Dec 1998 - 08:10:56 MET

Tue, 08 Dec 1998 05:10:01 GMT, "Lukasz Orzechowski"
<thorn_at_zeus.polsl.gliwice.pl> napisał(-a):

>Miales te karte?
mam MM 220 4MB i przez chwilę miałem Rainbow Runner Studio. Obecnie ma
BIOS 1.8
>(oczywiscie dopuszczam mozliwosc, ze to cos innego, niz
>zwykla Mistique, ale...)
zwykła :-)
>Jesli tak, bardzo prosze, przeczytaj moja odrobine wczesniejsza
>odpowiedz i powiedz, czy wszystkie wymienione przeze mnie
>niedorobki tej karty nie dotycza...
nie zauważyłem nic z tego, o czym pisałeś (np. niezgodności z VESA).
Jednak z pewnych rzeczy nigdy dotąd nie korzystałem (np. z trybów
znakowych o liczbie kolumn < 80).
Jestem zadowolony, ponieważ szukałem dobrej karty 2D: szybkiej, z
dobrymi sterownikami, niedrogiej i IMHO znalazłem to.

--
Jarek Andrzejewski