Re: Problem z K6 i blad IOS

Autor: Cipiór (witonm_at_informedia.com.pl)
Data: Tue 08 Dec 1998 - 10:44:05 MET

widze ze toczy sie tu rozmowa na temat AMD K6.
moze mi dobrzy ludzie doradzicie.
mam plyte VIA pod K6 333 i przy instalacji jakiego kolwiek programu
pojawia mi sie blad instalacji IOS i kaze mi zrestartowc kompa. po
restarcie wchodzi mi do windy awaryjnej innaczej nie chce wejsc
wyzucajac ten sam blad .i znowu winda awaryjna zamkniecie kompa z
wylaczeniem (bo przy zrestartowaniu cala procedura od nowa). Juz
usatwialem o jako 300, 350 i 333. Czy ktos moze mi pomoc, podeslac
jakies sensowne rozwiazanie.
Czekam na wiadomosc
Marek