Re: ile mozna wyciagnac z K62-300

Autor: Lukasz Orzechowski (thorn_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 07 Dec 1998 - 08:06:17 MET

>Moja też. Najbardziej mi się podobała płyta Lucky Star
>dla Pentium - szyny 60 i 66 MHz, napięcie tylko 3.3 V...

Ta niby jest w porzadku, gdyby nie to, ze po napieciu 2.2V
ma 2.7. No i jeszcze to, ze w teorii nie posiada f. wiekszych
niz 100 Mhz. Do f. 112 dotarlem droga dedukcji, to znaczy,
stwierdzilem, ze sam chipset, z ktorego korzysta plyta ma
taka czestotliwosc i choc Lucky Star nie wspomnial o niej
w dokumentacji, byc moze nie chcialo mu sie jej blokowac...
A moze ktos ma mozliwosc sprawdzenia, czy istnieje
mozliwosc ustawienia na tej plytce nieopisanego w dokumentacji
napiecia 2.3 lub 2.4 V ?

>Mój K6-2 nawet przy 2.4 V nie idzie na 350 MHz. To już dla
>niego za wysoko.

Moj najspokojniej w swiecie rusza bez zmiany napiecia,
ale wiesza sie pod winda mniej wiecej co minute...

pozdrawiam
Thorn