Re: Matrox mystique 220 (dlugie - wybaczcie)

Autor: Tomasz Łukaszewicz (tomasz_at_patrz.adres.w.podpisie)
Data: Tue 08 Dec 1998 - 09:27:06 MET

"Lukasz Orzechowski" <thorn_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:
>Pomijam juz koszmar instalacji X-serwera
>w Debianie R6. I jeszcze komentarze - biedaku, masz mistake'a
>matroxa...

   To akurat dziwne, bo ostatnie wersje xserwera SVGA maja wbudowana
bezproblemowa obsluge kart Mystique/Millenium.

>A z kart na PCI polecam Rive.

   Mialem przez jakis czas STB Velocity 128 PCI i wymienilem na Millenium II,
z ktorej jestem zadowolony. Na STB obraz plywal i sie rozmazywal, a xserver
(ktory znalazlem po dlugich poszukiwaniach, bo nie byl w standardowej
dystrybucji redhata) nawalal - np. podczas przesuwania ramek pojawialy sie
na ekranie zaklocenia...

>Mam nadzieje, ze ujdzie mi to plazem.
>Wdam sie w kazda dyskusje, ale po ponad roku ciezkich przejsc
>z gory uprzedzam, iz na wszelkie argumenty za Matroxem pozostane
>gluchy.

   Ty masz zle doswiadczenia z Matroxem, a dobre z Riva; ja - odwrotnie...
Wniosek: w przypadku obu marek wiele zalezy od tego, na jaki egzemplarz
i konfiguracje sie trafi...

--
Tomasz Łukaszewicz           o   ___      |   ,,Jeszcze nigdy tak nie było,
mailto:tomasz_at_w.pl            o /o  \/|   |   żeby jakoś nie było.''