Pascal vs. PII - Runtime Error - JAKI PATCH ????

Autor: grzegorz jon (gjon_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 08 Dec 1998 - 10:23:05 MET

--
WitaYcie!
wiem, wiem, ze na pewno o tym juz bylo, ale nie wpadam tutaj tak czasto
jak chcialbym....
mam wiec prosbe - jak usunac ten cholerny blad....mam programik w
TurboPascalu i wiedze to-to na ekranie...probowalem niemieckim czyms pod
nazwa SAR.EXE, ale spatchowalo w ten sposob, ze mam tym razem blad w
module Init Graphic...jest cos lepszego ???
nie dosylajcie mnie prosze do archiwum tej grupy - nie mam czasu na
grzebanie w historiach...prosze tylko o krotkiego posta tylko i
wylacznie na PRIVA...
z gory dzieki !!!!
--
ostro pozdrawiam                                   [ gRZEh'91 ]
               ...nie ma klamcow i ja nim jestem...