Re: czy taka sieciowka wogule istnieje ?

Autor: Robert Kowalski (robek_at_packplast.com.pl)
Data: Tue 08 Dec 1998 - 09:20:43 MET

Grzegorz Sterniczuk <grzegorz_at_satan.pl.eu.org> wrote in message
366c2107.15619311_at_news.tpnet.pl...
>Potrzebowałbym kartę sieciową o takich parametrach:
>-PCI
>-FastEthernet (UTP)
>-Ethernet (BNC)
>
>Po bloku właśnie kończymy kładzenie skrętki i do tej sieci potrzebuje
>FastEthernet i UTP, natomiast czasem jeszcze lubimy pograć sobie z kumplami
>w kwaka i wtedy wszystko leci po BNC (przecierz dla zwykłej zabawy nie
>będziemy kupować huba). Chodzi mi o to iż sąsiad (on organizuje całą sieć i
>daje własny 16 portowy FastEthernetowy hub) powiedział że nie ma tego typu
> [...]
Niestety musisz zaopatrzyć sie w dwie karty. AFAIK nie ma kart z interfejsem
BNC i Fast Ethernetem jednocześnie. Gdzieś wyczytałem (w jakimś cenniku) że
Compex robi takie karty ale cena 65 zl za taka karte wskazuje raczej na
blad.
Robert Kowalski
robek_at_packplast.com.pl