Re: Piętnuję wszystkich złodzieji oprogramowania

Autor: Pszemol (pszemol_at_polbox.com)
Data: Tue 08 Dec 1998 - 04:58:43 MET

Sergiusz Mitin napisał(a) w wiadomości:
<74h5ae$3b7$1_at_blurp.memax.krakow.pl>...
>[...]
>[...]
>Obawiam się, że tu się mylisz: WŁAŚNIE JEST JEDYNYM!
>Porównaj sobie styl postów tych najbardziej zaciętych
>"obrońców praw silniejszego".

I czego to ma dowodzić? Podobny styl i podobna argumentacja...?
Co Ty chłopie insynuujesz? Następny pirat myślący, że wszyscy
są tacy jak on :-(

>Po przeczytaniu jednego postu można się pomylić,
>ale mając do dyspozycji taką ilość tekstów można
>z 90% prawdopodobieństwem zasugerować, że
>pisała je ta sama osoba.

Zasugerować można wszystko ale bez dowodów jest to pomówienie.
Sypnij ksywkami lub nazwiskami - udowodnij swoje sugestie?

>Bardzo podobna argumentacja, to same czepianie się oponenta,
>takie same prowokujące zwroty, takie same ucieczki od odpowiedzi
>na wprost postawione pytania, taka sama ignorancja jakiegokolwiek
>innego zdania.

Jakiekolwiek "inne zdanie" stojące w opozycji do obowiązującego
prawa zasługuje na dokładnie takie samo traktowanie - ignorancje.

>Na dodatek zwróć uwagę, czy kiedyś spotkałeś te "osoby"
>w jakiejś dyskusji dotyczącej tematyki grupy na któren ta
>dyskusja się toczy? Bo ja nigdy...

Powtarzam. Konkrety panie Mitin, konkrety. Bo takie opowiastki
bez konkretów to tak jak ploteczki na kawusi u cioci Kloci...

>Dla odmiany porównaj styl postów "piratów", chyba tekstów pisanych
>przez Marka Obermana, czy Akane, czy Tomasz 'Pilota' Minkiewicza,
>czy Tomasz Jarnota, czy Roberta Golebiewskiego czy też moich
>nie pomylisz ze sobą nawet jeśli poobcinać sigi.

Widzisz. Ja nie zdawałem sobie sprawy, że wymienisz ich wszystkich
w jednym rzędzie. Jakkolwiek Marek Oberman nazwał się publicznie
złodziejem i przyznał do piracenia osobiście tak inni na tej liście
jedynie
tłumaczyli piratównie ujawniając swoich działań. Ciekawe czy dobrze
czują się wymienieni w jednym zdaniu z Markiem Obermanem
- zdeklarowanym złodziejem kradnącym drogie a kupującym tanie programy.
Ja mając publiczne wyznanie Marka tylko jego mam śmiałość nazwać
złodziejem z imienia i nazwiska ale jakie prawo masz Ty w stosunku
do innych na Twojej liście?

Pszemol