Re: Wyłączanie obudowy ATX ?

Autor: Tomu$ (baton_at_iname.com)
Data: Tue 08 Dec 1998 - 02:46:02 MET

Wyłączanie ustawia się w BIOSie płyty (natychmiastowe, kilka sekund - Chyba
w Power Magament...), nie musisz wyłączać z tyłu obudowy, chyba, że go
dłużej nie używasz, albo zmieniasz cos w hardware, a jak brzęczy to jest coś
z zasilaczem spróbój go wymienić na inny (na gwarancji???)
pozdrawiam Tomu$ baton_at_iname.com

Marek Litwin napisał(a) w wiadomości: <366BB599.7AA240FA_at_priv.onet.pl>...