Re: U oszczednych dostawców... czyli dlaczego CHIP jest do niczego.

Autor: Piotr Dębek (Debek_at_chip.pl)
Data: Sun 06 Dec 1998 - 23:50:52 MET

Pszemol napisał(a) w wiadomości: <3668d639.0_at_news.vogel.pl>...
>Wstęp...
>Czepiam się tu [ciach]...
>Pośrednio również artykułu pana Dębka z 11/98
>ale i na to przyjdzie czas, może wysilę się na
>polemikę, kto wie?

Trzymam za slowo i czekam.

> Po wstrząsie
>jaki przeżyłem czytając on-line artykuł chwalebny na temat
>niezbędnego i wręcz życiodajnego piractwa przeżyłem

Ciekawa rzecz, że osoby zgadzające się z moim felietonem przeważnie są
w stanie uzasadnić swoją opinię używając w tym celu składnych zdań w
języku polskim, a tymczasem przeciwnicy mamroczą coś tylko o swoim
oburzeniu, skandalu i ogolnej zniliźnie moralnej. Prosze zerknac chocby
na chip.serwis.listy i wątek zaczęty przez p. Grzegorza Górę i
Janusza - Vahanara.

>Wybaczcie i do usłyszenia,
>Pszemol

Nie ma czego wybaczać, a na ciąg dalszy bardzo liczę.

pozdrawiam

Piotr Dębek
Debek_at_chip.pl