Re: HP 5L

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Sun 06 Dec 1998 - 23:34:02 MET

On Sat, 05 Dec 1998 22:52:15 GMT, moa_at_z.pl (moa) wrote:

>masz szczęście. wszystkie z jakimi miałem doczynienia wciągają co pewien
>czas po kilka kartek. czasami nawet wszystkie które zostały. i do tego
>takie "przemaglowane" kartki po powtórnym włożeniu na 90% zostaną znowu
>wciągnięte wszystkie...

Odkad obejrzalem glowna rolke ciagu w tej drukarce po mniej wiecej
roku eksploatacji ot takiej sobie, sprawozdania pare razy do roku po
kilkadziesiat stron (w jednym egzemlarzu, mnozone na ksero) to
przestalem sie dziwic ze ostatnio jak jej dac cwierc ryzy do magazynka
- to cale cwierc ryzy bedzie probowala zezrec na raz. Ostatnio wlozone
bodajze szesc kartek polknela na raz i ani czkawki nie dostala...
A rolka jest jakby ciut zebata...

Darek