Re: HP 5L

Autor: moa (moa_at_z.pl)
Data: Sat 05 Dec 1998 - 23:52:15 MET

toc,

 4 Dec 1998 16:05:25 GMT, joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl (Jacek Osiecki) wystukalbyl:

>Jakoś mi ten "tragicznie rozwiązany" ciąg papieru nie przeszkadza - ale
>tutaj to pewnie miałem po prostu szczęście :)

masz szczęście. wszystkie z jakimi miałem doczynienia wciągają co pewien
czas po kilka kartek. czasami nawet wszystkie które zostały. i do tego
takie "przemaglowane" kartki po powtórnym włożeniu na 90% zostaną znowu
wciągnięte wszystkie...

greetz,
        moa

--- GeeMail'98+ v0.931 (Y2K Compliant)