Re: ScanMagic i DRUKARKA

Autor: Remi Schleicher (virous_at_damn_the_spammers.kki.net.pl)
Data: Sun 06 Dec 1998 - 21:31:24 MET

Marek Nazarko <csbi.katowice.pl_at_mna> wrote in message
366b9f6c.6834623_at_p.csbi.com.pl...
>..machine running, bzz, bzz.., Thu, 03 Dec 1998 20:53:06 GMT, bzz,
bzz
złącza do

NIE !!! Jedno jest do komputera (HOST), drugie do drukarki (Printer)
na 90% są tak podpisane... RTFM :->

Jaka drukarka ?...

Pomocy bo

>1. wyłączyc programik siedzący w systrayu (u mnie nie pomogło)

Hmm, nie znam Scanmagic'a - co to za programik ?

>2. dołożyć kartę np. herculesa z dodatkowym portem LPT (tak mam i
>działa)

Dobry pomysł, tylko jednego IRQ mniej...

>3. założyć przełącznik drukarkowy (tak zamierzam zrobić).

Niedobry pomysł, nie wszystkie drukarki to lubią (np. Lexmark'i).

>ew. wyłączyć EPP, ktoś tak radził na liście, ale nie wiem czy to coś

4. Wyłączyć komunikację dwustronną komputer <-> drukarka. Ten sposób
zadziałał w następujących przypadkach: Primax Colorado + HP 690C,
Plustek 9636T + HP 850C, Primax Direct (nie pamiętam dokładnie nazwy)
+ Lexmark 2050.

>da bo sam próbowałem bez efektów.

Cóż, powodzenia i owocnych prób :-))

--
Pozdrowienia z Wrocławia - Remi "Virous" Schleicher
e-mail: virous_at_kki.net.pl, CC: virous_at_box43.gnet.pl