Re: ScanMagic i DRUKARKA

Autor: Marek Nazarko (csbi.katowice.pl_at_mna)
Data: Fri 04 Dec 1998 - 09:39:42 MET

..machine running, bzz, bzz.., Thu, 03 Dec 1998 20:53:06 GMT, bzz, bzz
..., Kaz ... bzz, bzz..., wrote :

>Mam skaner ScanMagic 9636p na port EPP, z tyłu ma dwa identyczne złącza do
>komputera i drukarki. Problem w tym, że drukarka nie chce działać -
>połączenie bez pośrednictwa skanera przywraca normalne działanie. Pomocy bo
>dostanę kłajpedy od przełączania kabli.

1. wyłączyc programik siedzący w systrayu (u mnie nie pomogło)
2. dołożyć kartę np. herculesa z dodatkowym portem LPT (tak mam i
działa)
3. założyć przełącznik drukarkowy (tak zamierzam zrobić).
ew. wyłączyć EPP, ktoś tak radził na liście, ale nie wiem czy to coś
da bo sma próbowałem bez efektów.