Re: Ha! ha! ha! Inteligencja niech mi świeci!

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Sun 06 Dec 1998 - 17:55:52 MET

Krzysztof J. Trybowski napisał(a) w wiadomości: ...

[---]

>wcale nie jest takie zabawne! Pisanie czegolokwiek to teraz katorga, bo
>literki "n" i "y" (a także F9, cudzysłów, i minus na klaw. numerycznej)
>muszę naciskać wykałaczką! Hehehe! Słuchajcie, skąd mogę wytrzasmnąć
>klawisze do klawiatury Acer 6511-TW Accufeel (na jej pudełku są takie
różowe
>kwiatuszki)? Czy to jest w ogóle do zrobienia?

Och, ja problemu nie widze zadnego,
kupujesz nowa klawiature z rozowymi
kwiatuszkami na opakowaniu, otwierasz,
przekladasz potrzebne klawisze i klawa
jak nowa !!! Prawda, ze proste. A to co
Ci zostanie, bediesz mial, jak juz ta sie
zepsuje na amen, tylko znowu bedziesz
musial dokupic nowa, zeby do tej z kolei
dolozyc brakujace klawisze. ;)))

Ps.

<tlumaczenia>
Zeby nie bylo zem lamistrajk - lacze sie przez providera,
wiem, wiem, ze to tez po czesci tepsa, ale ja moge
bojkotowac jedynie 02021..., bo zwyczajnie codziennie
musze sprawdzic czy w firmie wsio ok. z serwkiem :)
Tak, czy siak maja na mnie mniej, bo normalnie lacze
sie przez tepse, poniewaz firma ktorej serwera pilnuje
a dala mi dostep via modem do inetu ma gorsze
od tepsowych lacza :))
</tlumaczenia>

Pozdrawiam
Marek Oberman
E-mail: pesk_at_pesk.org.pl | Strony o niekompetencji
   WWW: http://www.pesk.org.pl | firm, polityce ekonomii
   SMS: link ze strony glownej | ochronie srodowiska i..
   http://www.pesk.org.pl/koty - Koty ICQ UIN 20843067