Re: protestu cd.

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Sun 06 Dec 1998 - 17:56:00 MET

Dariusz Pakowski napisał(a) w wiadomości: ...

>Glina napisał(a) w wiadomości: <74bg0l$6ve$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>>

>A czemu nie protestować w pozostałe 6 dni w tygodniu a w niedzielę niech
>TP S.A. pracuje. Wtedy szaleć w Internecie 7 krotnie ?

Po to zeby czytac takie posty wkurzonego
pracownika i zapewne akcjonariusza telekomuny
nie majacego nic konkretnego do powiedzenia
poza bezsilnymi protestami przeciwko protestowi :))

Ps.
Ciekawe jak szybko nastapi kolejny spadek
cen akcji telekomuny... :>>

Ps.

<tlumaczenia>
Zeby nie bylo zem lamistrajk - lacze sie przez providera,
wiem, wiem, ze to tez po czesci tepsa, ale ja moge
bojkotowac jedynie 02021..., bo zwyczajnie codziennie
musze sprawdzic czy w firmie wsio ok. z serwkiem :)
Tak, czy siak maja na mnie mniej, bo normalnie lacze
sie przez tepse, poniewaz firma ktorej serwera pilnuje
a dala mi dostep via modem do inetu ma gorsze
od tepsowych lacza :))
</tlumaczenia>

Pozdrawiam
Marek Oberman
E-mail: pesk_at_pesk.org.pl | Strony o niekompetencji
   WWW: http://www.pesk.org.pl | firm, polityce ekonomii
   SMS: link ze strony glownej | ochronie srodowiska i..
   http://www.pesk.org.pl/koty - Koty ICQ UIN 20843067