Re: FAX TALK MESSENGER!!!!!

Autor: Sergiusz Mitin (sergium_at_ld.onet.pl)
Data: Sat 05 Dec 1998 - 12:55:44 MET

johny napisał(a) w wiadomości: ...

>TalkWorks to nie modul ani nakladka na WinFaxa, ale wielofunkcyjna
aplikacja
>o duzych mozliwosciach i intuicyjnej, prostej obsludze. Winfax jest jednym
>mudulow TalkWorks, a nie odwrotnie.

Ale WinFax bez TalkWorks da się zainstalować. WF 8.0 testował modem i
jeśli modem był "bez głosu" to nie instalował TalkWorks.
WF 9.0 w ogóle nie zawiera TW, przynajmniej w tej wersji co mam.
Jak instalijesz go na WF 8.0 z zainstalowanym TW1 to wyświetla komunikat,
że TW 2.0 musisz zainstalować osobno.

Natomiast zainstalować TW bez WF szczerze mówiąc nie próbowałem...

>Troche ja "przewazyles", plik
>twtrybuy.exe, zawiera Talkworks Pro 2.0 (pełna wersja trial) ma 33.4 MB,
>sciagalem go 4 godziny- to chyba rozsadny czas, tyle ze trzeba sie
>podlaczyc do sieci o 3 rano.

Chyba nie "przeważyłem", właśnie w tej chwili patrzę na podgląd płyty:
katalog instalacyjny WF to 51 642 491 B, data 15.09.98
katalog instalacyjny TW to 35 033 113 B, data 15.09.98
Chociaż jeśli masz rację i TW można instalować bez WF...
Ale po co wtedy WinFax w ogóle istnieje?

>Wersje trial masz za darmo, a po miesiacu, no coz mozna zajrzec na
>Astalaviste...

To swoją drogą :-)))

>chyba warto bo np. FaxTalk ktorego mialem na CD dodanym do
>Zoltrix'a (z reszta tez wersja trial !) jest przy TalkWorks
nieporozumieniem....

A tu się zgadzam całkowicie.

---
Pozdrawiam.