Re: FAX TALK MESSENGER!!!!!

Autor: johny (johny3_at_polbox.com)
Data: Fri 04 Dec 1998 - 18:31:55 MET

Sergiusz Mitin napisał(a) w wiadomości:
>TalkWorks 2.0 to nie program sam w sobie lecz moduł obsługi

>funkcji głosowych instalowany na WinFax 9.0

>A razem z WinFax'em 9.0 to "waży" około 80 MB, póki będziesz
>ściągał trial z SYMANTEC'a akurat ukaże się WinFax 10.0 :-)))

TalkWorks to nie modul ani nakladka na WinFaxa, ale wielofunkcyjna aplikacja
o duzych mozliwosciach i intuicyjnej, prostej obsludze. Winfax jest jednym z
mudulow TalkWorks, a nie odwrotnie. Troche ja "przewazyles", plik
twtrybuy.exe, zawiera Talkworks Pro 2.0 (pełna wersja trial) ma 33.4 MB,
sciagalem go 4 godziny- to chyba rozsadny czas, tyle ze trzeba sie podlaczyc
do sieci o 3 rano.
>Najdroższy też :-(((

Wersje trial masz za darmo, a po miesiacu, no coz mozna zajrzec na
Astalaviste...chyba warto bo np. FaxTalk ktorego mialem na CD dodanym do
Zoltrix'a (z reszta tez wersja trial !) jest przy TalkWorks
nieporozumieniem....

Johny