Re: TPSA podlaczyla mnie do PCM (? albo PIM)-niski transfer

Autor: Chris (chrisoft_at_bbs.chip.pl)
Data: Sat 05 Dec 1998 - 11:38:52 MET

Adam Korbel wrote:

> To chyba przez to nie moge laczyc sie moim modemem 33,6 szybciej niz
> na 12000 bps.
> Czy natrafie na problemy podczas walki o przydzielenie mi normalnej
> koncowki -sasiedzi nie maja modemow wiec w czym problem ?
> Czy ktos mial podobne przejscia z TP i jak sie one skonczyly?
> NAJWAZNIEJSZE:
> Czy moze ktos mi poradzic co powinienem zrobic ,aby
> interwencja w TP skonczyla się sukcesem?
> Z gory totalne dzieki za odpowiedz
> Adam.

Chyba mam to samo.
Srednio wyciagam 14400 w porywach 16800
Poczatkowo probowalem zmieniac konfiguracje, ustawienia itp...
Sasiad ma podobny sprzet i wyciaga 36000-32000
(jestem podlaczony do centrali cyfr. a sasiad analog.)
Zanioslem calego "blaszaka" do sasiada i "zagadal" na 36000!
Natomiast jego "blaszak" u mnie 14400.

Wyruszylem do TPSA.
Po rozmowie z jakims kierownikiem od spraw technicznych
sprawdzono moja linie i stwierdzono ze jest OK
(brak przebic itp.)
Na pytanie:
"Co w takim razie moze byc przyczyna mojego problemu?"
Uslyszalem:
"Trudno powiedziec. Prosze czekac, MOZE cos sie poprawi." (samo?)

Czekam, czekam i jakos sie nie poprawilo.

Chris