Re: U oszczednych dostawców... czyli dlaczego CHIP jest

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Sat 05 Dec 1998 - 10:05:47 MET

Pszemol napisał(a) w wiadomości: <3668d639.0_at_news.vogel.pl>...

>CHIPa na późnych numerach 1997 roku. Od tego czasu
>widzę dużą zmianę, niestety na niekorzyść. Po wstrząsie
>jaki przeżyłem czytając on-line artykuł chwalebny na temat
>niezbędnego i wręcz życiodajnego piractwa przeżyłem
>zniesmaczenie kupionym "za ciężkie pieniądze" ($5.70)
>importowanym do Stanów całym numerem 12/98.
>A brednie wypisane w opisie programu Planet.Split
>przepełniły dzban i musiałem się wywnętrzyć publicznie...
>
>Wybaczcie i do usłyszenia,
>Pszemol

Szkoda, tylko, ze zwracajac sie bezposrednio do
panow z Chipa wysylasz to takze na peceta.
Pomine milczeniem juz fakt, ze czepiasz sie
jak zwykle jakis smiesznostek, udawadniajac
na sile panom redaktorom, ze zamieszczajac
ten programik namawiaja _pelna geba_ :)
do piractwa . Ale co tam, caly pszemol.

Importowales sobie tego Chipa mowisz...
zastanawiajace co nie co...

Pozdrawiam
Marek Oberman
E-mail: pesk_at_pesk.org.pl | Strony o niekompetencji
   WWW: http://www.pesk.org.pl | firm, polityce ekonomii
   SMS: link ze strony glownej | ochronie srodowiska i..
   http://www.pesk.org.pl/koty - Koty ICQ UIN 20843067