Nie pracuje wiec musze krasc...?

Autor: Pszemol (pszemol_at_polbox.com)
Data: Sat 05 Dec 1998 - 07:54:01 MET

SiNuS napisał(a) w wiadomości: <36668576.774962_at_news.tpnet.pl>...

>Pisalem to w ktoryms poscie, wiec napisze raz jeszcze:
>zaczne zarabiac to kupie licencje.

Czy w umowie licencyjnej programu szareware określony
jest czas po którym należy skończyć darmowe testowanie
i zdecydować się czy używasz i płacisz czy kasujesz i nie płacisz? TAK.
Jaki czas jest dany przez producenta programu na tą decyzję? 30dni?
Czy jest tam coś wspomniane, że można używać dopóki się nie pracuje?
Nigdzie tam niczego nie ma o tym czy użytkownik pracuje czy nie.
To jest Twoja chora filozofia. To że nie pracujesz nie jest powodem
abyś kradł. Jeśli nie jesteś pełnoletni to Twoi rodzice mają zapewnić
Ci byt. Jeśli mają na to ochotę mogą również zapewnić Ci rozrywkę
kupując Ci zabawki jak Forte Agent. Równie dobrze według Twojej
filozofii wszedłbyś do supersamu i wyniósł 20 czekolad mówiąc
przy wyjściu że nie pracujesz i zapłacisz jak już zaczniesz zarabiać.
Jesteście śmieszni z tym argumentem. Jesteście, bo nie jesteś SiNuSie
w tym przypadku zbytnio oryginalny :-( Ten durny argument przewija się
również u innych ludzi tłumaczących swe pirackie występki brakiem
pracy lub przedłużającą się nauką... I co z tego ze nie zarabiasz, hę?

>Wybiegajac na przod z dyskusja: zalozmy ze mam licencje.
>Masz cos teraz do powiedzenia?

Tak. Wtedy świadczy to o tym, że jesteś zadowolony z programu FA
i uważasz, że wart jest swojej ceny. Teraz niestety tak nie uważasz
gdyż używasz go za friko - niezgodnie z licencją. Za gazetę CHIP
płacisz 10zł, bo uważasz, że jest tego warta. Za FA nie płacisz
z stąd prosty wniosek, że kłamiesz nas twierdząc że wart jest tej ceny.

>Gdybym?
>Hmm... i Ty uznajesz sie za obronce praw autorskich!
>Przecierz ja nie musze gdybac, po prostu musze
>zaplacic za FA, bez dwoch zdan.

Jak widać nie musisz, bo nie zapłaciłeś. Ryzykujesz
konsekwencjami tego faktu. Tak samo NIE MUSISZ
zatrzymać się przed przepaścią - to Twój wybór.

>A kiedy do tego dojdzie - patrz wyzej.

Następnym razem jak będziesz jechał tramwajem
nie kasuj biletu a kanarowi powiedz, że chciałeś
skasować przy wysiadaniu. Ciekawe co on powie Ci na to?
Ocknij się <censored>! Używasz teraz = płacisz teraz.
Za pięć lat, gdy Ty zaczniesz pracować, o Forte Agencie
nikt już dawno nie będzie pamiętał od 4 lat używając Outlook Expressa
:-)
Tak jak nikt już nie kupuje programu kalkulatora, bo wbudowany
w Windows zaspokaja w pełni potrzeby większości. Osoby
kupujące jakieś SideKicki z kalkulatorem i notesem pod
MS-DOS teraz nie kupują nic, bo wszystko to jest w Windows,
jak i programy internetowe wszelkiej maści.

>A zeby jeszcze bardziej zapetlic dyskusje:
>Ciekawe co bys pisal gdybys MUSIAL zaplacic za OE.

Płacę za niego kupując Windows 95/98. Internet Explorer
z Outlook Expressem, NetMeetingiem czy MS Chatem
jest częścią systemu operacyjnego występującą czasem
jako dodatek a czasem wbudowany w sam system.
I co Ty na to? Kupujesz Windows95 płacąc za system
z dodatkami między innymi OE a potem "dokupujesz"
Forte Agenta, bo OE Ci nie pasuje... nie że głupota?

Pszemol