Re: 1 GRUDZIE? NIECH NIKT NIEWAZY SIE WLAZIC DO INTERKA

Autor: Pio72 (pio72_at_friko3.onet.pl)
Data: Sat 05 Dec 1998 - 01:27:15 MET

On Wed, 2 Dec 1998 09:18:15 +0100, "Marek Zamłyński"
<mz_at_elmark.com.pl> wrote:

>Kurcze, a zauwazyliscie Panowie co sie ostatnio dzieje w Internecie?
>Nie spadly Wam przypadkiem transfery? Nie narzekacie na
>problemy z dodzwonieniem sie?
Jasne, ale nie mozna za to winic ludzi, ktorzy chca i beda korzystac z
inetu tylko nasza wspaniala telekomune.

>Ja nie mam jeszcze sztywnego lacza a poniewaz Internet jest moim
>narzedziem pracy dlatego jej efektywnosc spadla w ostatnim czasie
>znacznie.
No to jesli to twoje narzedzie pracy, to zalatw sobie to cholerne
lacze i zamknij jape! A jak cie nie stac, to sie przekwalifikuj ;>

>Dlaczego? Poniewaz coraz wiecej ludzi loguje sie do sieci i po co?
>Czy aby nie przypadkiem aby posciagac troche pornoli i mp3? Czy aby
>nie posiedziec na IRCu dla zabicia czasu i poprzeklinac
>korzystajac ze swojej anonimowosci? Sorry Panowie, ale to
>zatyka siec.

>Dlatego dopoki nie zmienia sie warunki techniczne gwarantujace
>spolecznosci Internetowej godziwe warunki do surfowania jestem
>za PODNIESIENIEM OPLAT lub ich UTRZYMANIEM aby
>nie wpuscic do Internetu choloty.

Sam jestes holota palancie, ty egoistyczny sukinsynu! Ja lacze sie z
ientem, zeby odebrac maila, przejzec grupy dyskusyjne i posurfowac
troche - i co, wg cIEBIE tez powinienem placic wiecej?
Ty wszawy faszystowski prosiaku (nie obrazajac prosiakow),
uwazasz, ze ten kto ma wiecej kasy ten lepszy!? Ma byc bardziej
uprzywilejowany, zebys tY zydokomunisto jebany mogl sobie bezbolesnie
surfowac?! Ale chyba rozumiem, ty po prostu jestes sfrustrowany tym,
ze nie masz jeszcze tego stalego lacza - jednak to nie powod, zeby
wnerwiac ludzi.
Poza tym to sam robisz z siebie holote - moze tak zajzysz do slownika
ortograficznego zanim cos takiego puscisz na liste - o tY, ktory
uwazasz sie za kogos ponadprzecietnego!
Jeszcze jedno - u ciebie cos z logika nie bardzo. Uwazasz, ze po
podniesieniu oplat zanikna ci , co ircuja, sciagaja mp3 i pornole?
A ja ci mowie, ze i tak zostana, oczywiscie obciazenie sieci byloby
mniejsze, Tylko, ze tobie wcale nie chodzi o to zeby zniknela
"holota". Ty w ogole najchetniej bys odcial wszystkim dostep nie
patrzac na to co kto w tym inecie porabia, zebys mogl sobie surfowac

>Co by bylo gdyby zniesiono oplaty za czas polaczenia na rzecz ryczaltu
>miesiecznego? Gwarantuje wam, ze nikt (podejzewam, ze ja pewnie tez)
>by sie nie przejmowal tym, ze z jego numeru telefonicznego zajetego
>24h/dobe sciekaja setki MB niepotrzebnego stuffu.

Zrozum matolku, ze nie kazdy ma ochote zapychac swoj dysk roznymi
smieciami.

>Przestalibysmy sie przejmowac prawidlowym i przemyslanym doborem
>tego co chcemy sciagnac i czy naprawde chcemy to sciagnac.
>
>A wplyneloby to na komfort pracy nas wszystkich. I niech nikt nie zarzuca
>mi egozimu. Sami za jakis czas sie przekonacie: modemy coraz tansze,
>komputery pod strzechami, massmedia trabia o Internecie - wszyscy do
>Sieci!!!
Tak, masz racje i tylko taki osiol jak ty uwaza, ze z tego powodu
powinno sie podniesc oplaty. Ja za to uwazam, ze telekomuna jesli juz
z nas zdziera skore to powinna przynajmniej zapewnic odpowiednie
warunki do korzystania z inetu.

>W porzadku - cieszy mnie taka sytuacja - ale nie w konfrontacji z kiepskimi
>warunkami technicznymi.
Nalezy polepszac warunki, a nie blokowac ludziom dostep.

>Od jakiegos roku prawie codziennie lacze sie z pewnym serwerem
>na Taiwanie i w USA. Kiedys mozna bylo stamtad cos sciagnac. Dzisiaj?
>Sorry, ale jak zobacze czysty html bez grafiki ich strony WWW to jest
>juz sukces.

Ojojoj, zaraz sie rozplacze...

>Dlatego dopoki nie pojawi sie Internet II z super hiper szybkimi laczami
>z koncowkami w kazdym domu - nie widze mozliwosci uzywania Sieci
>za prawie darmo, jeszcze nie dzisiaj.

Ciekawe, ze w innych krajach jakos sobie z tym radza.

>Marek Zamlynski
>mz_at_elmark.com.pl
>
>P.S.
>tez nie lubie TP S.A. ale to juz inna para kaloszy.
przynajmniej tu mamy wspolne poglady.