Re: TPSA - glos w protescie

Autor: ACC/VTS (acc_at_pertus.com.pl)
Data: Fri 04 Dec 1998 - 15:07:18 MET

> tam -
>
> Nikt, a to co proponujesz jeszcze by pogorszylo ta jakosc.
No tak... racja. Ale czy to znaczy ze mamy sie biernie przygladac temu
jak tpsa nas olewa?

> ps:
> Tak na marginesie. Czy te serwery nazw w ogole naleza do TPSA??? Jako
> sec wpisalem sobie inny, ale jestem ciekaw co do pierwszego.
wpisuje je zawsze z pamieci, wiec moga byc inne, ale o ile sie nie myle
to wlasnie te numerki tpsa podaje (lub podawala na poczatku udostepniania
inetu)
aby wpisywac w konfiguracji dial-up'u

cheers,
  ACC/VTS, ICQ: 21819610