Re: TPSA - glos w protescie

Autor: Bartosz Frankowski (bjafman_at_frikobantispame.onet.pl)
Data: Thu 03 Dec 1998 - 23:24:03 MET

>Zastanawiam sie, dlaczego ten protest przeciwko tepsie jest taki
>liberalny? Co z tego bedzie miala? Czy myslicie, ze zalezy jej na
>udostepnianu 0-202122?

Ja tez sie zastanawiam, ale powoli dochodze do wniosku, ze jednak moga
byc. Tym dinozaurom z mozgami w ogonach trzeba powoli ladowac
informacje o poszanowaniu klienta.

> A moze zastosowac jakas inna forme protestu?

Juz jest. W kada niedziele strajk. Wszyscy ktorzy maja dosc sil moga
sie jeszcze wlaczyc do akcji "Reklamacja". Niedlugo o tym poinformuje
oficjalnie.

>Na poczatek proponowalbym krotkie "spowolnienia" glownych serverow
tpsa,
>hehe. Moze nie za mocno, ale powiedzmy przez godzinke jak kilka osob
>pingowalo by bez przerwy dns'y tpsa (194.204.159.1 i 194.204.152.34)
>na pewno nie spodobalo by sie to im;-)

Oszalales???? Przeciez to nie w nich, tylko w nas udezy. Oni by tylko
zarobili. Geez!

>Hmm... moze brzmi to po trochu jako zacheta dla hackerow, ale co
tam -
>kto tu jest zadowolony z jakosci uslug oferowanych przez TelePSA ???

Nikt, a to co proponujesz jeszcze by pogorszylo ta jakosc.

ps:
Tak na marginesie. Czy te serwery nazw w ogole naleza do TPSA??? Jako
sec wpisalem sobie inny, ale jestem ciekaw co do pierwszego.

bartosz jan antoni frankowski (BJAF)
/\oo/\ /\oo/\ tel:048-061-8677527 uin:8339514
/\##/\ /\##/\ Remove bantispame from my adress.
/(00)\/(00)\ http://www.kki.net.pl/bjafman
PROTEST POLSKIEJ SPOLECZNOSCI INTERNAUTOW: http://besu.ch/protest .