Re: Segate i BTC plus twozenie partycji.

Autor: Jaroslaw Andrzejewski (jareka_at_dawid.com.pl)
Data: Fri 04 Dec 1998 - 10:57:52 MET

4 Dec 1998 00:21:02 +0100, ipitaa_at_alf.cc.uni.torun.pl (Arkadiusz
Soroka) napisał(-a):

>Secondary master: none
>Secondary slave: BTC 24
>Czy obsadzanie slave ma sens, jesli master jest wolny? Czy moze panom sie
>zworka niewlasciwie wlozyla?
ma sens - nic nie musisz zazwyczaj kombinować, jeśli dopinasz
dodatkowy HDD.
>2. Dysk ma zalozona jedna partycje na FAT 16 o pojemnosci ... 2 GB. Reszta
>niewykorzystana. Pytanie: czy panowie skladacze powinni zakladac partycje,
>formatowac dysk i udostepnic klientowi cala pojemnosc, za ktora zaplacil, a
>wowczas scigne ich za partactwo, czy tez sformatowanie dysku nie jest ich
>obowiazkiem przy sprzedazy nowej maszyny? Uzytkownik chyba nie musi sie na
>tym znac i grzebac w fdisku?
A preinstalowany system był wliczony w cenę?
>3. Maja obowiazek, czy nie dostarczyc na osobnych nosnikach sterowniki do
>wszystkich urzadzen wchodzacych w sklad maszyny (grafika, CD-ROM, mysz,
>dzwiek, itp)? Szczegolnie jestem ciekawy, czy powinny byc drivery do
>dzwieku zintegrowanego z plyta glowna?
IMHO tak, jeśli sami je dostali.
>4. Chlopak otrzymal gwarancje ale z bzdurnymi warunkami i jej nie podpisal.
>Co z tego wynika?
że może korzystać wyłącznie z rękojmi
>Dzieki za pomoc, sprawa aktualna do poniedzialku, bo wtedy ide
>"porozmawiac" z "panami"
uff, zdążyłem :-)

--
Jarek Andrzejewski