Re: Zoltrix FM-HCF56i PCI

Autor: Bartosz Kiziukiewicz (kiziuk_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 03 Dec 1998 - 21:13:01 MET

On Tue, 01 Dec 1998 21:57:20 GMT, "johny" <johny3_at_polbox.com> wrote:

>Czy ktos wie jak (jakim initstringiem) "zmusic" modem Zoltrix FM-HCF56i PCI
>do laczenia sie z modemem dostepowym do Inetu z najwieksza mozliwa
>predkoscia (w moim przypadku 33.6 kbps), tzn. zeby w wypadku polaczenia sie
>z mniejsza automatycznie przerywal polaczenie i nawiazywal je ponownie az do
>skutku.

Jeśli chcesz, to mogę Ci przesłać pełną listę AT komend. Do
ściągnięcia również ze strony Zoltrixa. Są tam m.in. komendy do
wymuszania połączenia na zadanych prędkościach (z tego, co pobieżnie
przejrzałem). Jeśli chcesz, to pisz do mnie na priva.

Pozdrawiam
  Bartek
<kiziuk_at_friko.onet.pl>
<kiziuk_at_it.pw.edu.pl>