Re: TEAC - nagrywarka - wasze opinie ...

Autor: Jan Wilkosz (jwilkosz_at_friko3.onet.pl)
Data: Thu 03 Dec 1998 - 19:59:29 MET

Alexy napisał(a) w wiadomości: <7bV12.5338$oE.1102590_at_news.tpnet.pl>...

>Pawel Zolnierczyk napisał(a) w wiadomości:
><727kfk$bg5$1_at_fox.ds14.agh.edu.pl>...
>

>teac cd-r55s ma chyba słaby laser do wypalania bo niektore plytki (basf)
>przy x4 sa do smieci
>ogolnie chodzi prawidlowo i pewnie

Wg mnie TEAC CD-R55S jest super!!!
Wypala plytki "on the fly" z 4 x predkoscia, rowniez multisession...
Plytki te czytaja sie bez problemow itp.
Nagrywa w ten sposob BTC, Verbatimy, TDK, Basfy, Maxelle, Kodaki,
Philipsy...
Naped ten jest tez polecany przez sprzedawcow jako bezawaryjny itp.

Natomiast jest tez "odmiana" TEAC-a R55S firmowana przez TRAXDATE,
konkretnie model CDR4120 Pro
W odmianie tej glosniej i szybciej chodzi szuflada, jest tez wykrywana
przez kontroler SCSII jako "Traxdata" wlasnie...
Linux tez "widzi" tylko Traxdate, podobno pod Linuxem sa z nia klopoty jako
nagrywarka...
Nie jestem do konca przekonany czy jest to dokladnie identyczny produkt...

Pozdrawiam
Jan Wilkosz
<wilkojan_at_free.polbox.pl>
<http://free.polbox.pl/w/wilkojan/>