Re: Zoltrix FM-HCF56i PCI

Autor: Tomasz 'Pilot' Minkiewicz (spam.hater_at_dummy.domain)
Data: Thu 03 Dec 1998 - 09:35:53 MET

johny napisał(a) w wiadomości: <4DZ82.121$m6.6592_at_news.tpnet.pl>...
>Czy ktos wie jak (jakim initstringiem) "zmusic" modem Zoltrix FM-HCF56i
PCI
>do laczenia sie z modemem dostepowym do Inetu z najwieksza mozliwa
>predkoscia (w moim przypadku 33.6 kbps), tzn. zeby w wypadku polaczenia
sie
>z mniejsza automatycznie przerywal polaczenie i nawiazywal je ponownie
az >do skutku.

Gdzieś w ustawieniach modemu jest "Łącz tylko przy tej prędkości" - to
chyba będzie to (piszesz spod Windows, więc zakładam, że o niego Ci
chodzi).
Ale jest to zasadniczo nieopłacalne, chyba, że łączysz się na długo.
Z pobieżnej symulacyjki, którą właśnie przeprowadziłem, wynika co
następuje:
zakładając że, o ile alternatywą dla połączenia z pełną szybkością
(33.6) jest 28.8, to:
jeśli nie połączyłeś się 1 raz, musisz wisieć 27 min., żeby się
opłaciło,
jeśli nie połączyłeś się 2 razy, musisz wisieć 54 min., żeby się
opłaciło,
jeśli nie połączyłeś się 3 razy, musisz wisieć 70 min., żeby się
opłaciło.

Nie wiem, jak korzystasz, ale ja nigdy na raz na modemie nie wisiałem
dłużej niż jakieś 40 min., więc to dla mnie zupełnie nieopłacalne, bo
trudno mieć nadzieję, że kabelki okażą się uprzejme i skoro raz nie
połączyły na 33.6, to poprawią się już za drugim razem.

To tyle, przepraszam za marudzenie.

--
Tomasz 'Pilot' Minkiewicz
adres w nagłówku jest dla picu, mailto:pilot_at_vc.pl