Re: Bardzo długi start windy

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_polbox.com)
Data: Thu 03 Dec 1998 - 02:16:01 MET

Beer napisał(a) w wiadomości: <3662aeed.0_at_news.vogel.pl>...
><ciach> przez kilkadziesiąt sekund odwołuje się do CD-romu bez względu na
>
>Wlasnie !!!
>O co tu chodzi !??!
>U mnie tez sie tak dzieje !!! Pytalem juz ale nikt nie odpowiedzial :((

Możliwości jest kilka. Niektóre z nich:
- Masz Szajsunga, który "zawsze stuka trzy razy", a ostatnio sam wyrzuca
szufladkę
- Masz na pulpicie skrót do CD-ROM-a lub jakiegoś programu uruchamianego
/korzystającego z CD-ROM-a
- Masz skrót do pliku z CD-ROM-a na liście ostatnio otwieranych dokumentów
(menu Start/Dokumenty)
- Masz wpis w Win.ini load=... lub run=... z wywołaniem programu j.w.
- Masz wpis w rejestrze w gałęzi HKLM\Software\Microsoft\CurrentVersion \Run
lub \RunServices z wywołaniem programu j.w.
- Masz jako wygaszacz ekranu wpisane wywołanie programu j.w. (w system.ini
SCRNSAVE.EXE=...)
- Masz w autostarcie uruchamianie programu j.w.
-...
- Masz pecha ;-)

--
Andrzej Wozniak - usher_at_polbox.com  (z=h in header address)
Warning! Your sig is currently hacked by other user!