Re: Bootowanie komputera

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_polbox.com)
Data: Thu 03 Dec 1998 - 02:16:04 MET

Jaroslaw Nieweglowski napisał(a) w wiadomości:
<73m3vo$kh2$1_at_Waldemar.mat.uni.torun.pl>...
>Mam komputer z płytą Shuttle ,Cyrix 166 i 2 Caviary.
>Gdy dam komputerowi dłuższą przerwę i ponownie go włączę, zawiesza się w
>czasie bootowania, tzn. albo przejdzie przez BootManager i zatrzyma się na
>starcie DOS-a (7.0) pokazując komunikat że mam problem z config.sys
(napewno
>jest w porządku),albo nawet nie przejdzie przez wspomniany BootManager.
>
>Dodam ze gdy nie miałem BM to problem tez istatnial, zawieszanie potrafi
sie
>objawic także przez wstrzymanie startu bez jakiegokolwiek komunikatu
> [...]

A może za długa taśma do dysków? Źle wciśnięte wtyczki? Nadłamany kabelek od
zasilania? Bo o zworkowaniu wstyd wspominać - nic nie napisałeś, jak te
dyski podłączone.

--
Andrzej Wozniak - usher_at_polbox.com  (z=h in header address)
Warning! Your sig is currently hacked by other user!