Re: Nowe Drivery Riva TnT.

Autor: Jacek Fiok (j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Wed 02 Dec 1998 - 20:35:25 MET

Dnia Mon, 30 Nov 1998 19:59:37 GMT, vindex_at_friko.onet.pl (Vindex)
napisał:

> [...]

 Co do plikow - proponuje inny test : wez dowolny plik (np. jpg
>- byle mniejszy od rozdzielczosci w ktorej pracujesz) i powieksz go
>tak zeby byl wiekszy od ekranu (czyli zeby dalo sie go przewinac).
>Teraz sproboj go przewinac klawiszami kursora. Dla pewnosci sproboj go
>powiekszyc jeszcze raz. U mnie zawsze daje ten sam efekt rozmazania

Wiecie co - mialem podobne problemy ze sterownikami reference nvidii
ale nie do TNT, tylko 128 - na moim STB V128 PCI: Acdsee, scrolling
itp.;

Driversy STB chodzily OK - tylko, ze nie w openGL (bo byly starsze).

Pocieszajace? ;)

--
Jacek Fiok, Warszawa
j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl    http://rainbow.mimuw.edu.pl/~jfiok/