Re: Nowe Drivery Riva TnT.

Autor: vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 01 Dec 1998 - 08:36:07 MET

Randall <Randall_at_Box43.Gnet.Pl> napisał(a) w artykule
<3663041F.3C247E6F_at_Box43.Gnet.Pl>...
<ciach>
> Moze kiedys to wreszcie poprawia?

No coz - NVidia to NVidia :)

> Az tak bardzo przydatne to nie jest, bo i tak rzadko sie powieksza, ale
> zawsze cos.

Przy przegladaniu w wysokiej rozdzielczosci czesto sie powieksza :) Ale
szczerze mowiac wolalbym zeby usuneli w pierwszej kolejnosci inne bledy ...

<ciach>
> Rzeczywiscie...
> Teraz zauwazylem, ze niektorych nawet nie da rady poprawnie powiekszyc.

No wlasnie ... Ja bylem przyzwyczajony do przewijania kursorami i niestety
musze sie od tego odzwyczaic :(

> Pozdrawiam,
> Randall

Pozdrowienia