Re: PDF ( i nowe pytanie na ten temat )

Autor: Konrad 'kaspy' Palczynski (kaspy_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 02 Dec 1998 - 15:04:53 MET

Olgierd Cybulski wrote:
> Żeby wyciągnąć tekst z bitmap zawartych w PDF-ach trzeba
> użyć OCR . Nie znam tanich programów do ekstrakcji bitmap
> z PDF-ów , więc pewnie mając taki problem wydrukowałbym
> interesujący fragment, zeskanował i zapuścił Recognitę.

mozna przelaczyc sie na duza rozdzielczosc np. 1600x1200 i "zrzucac"
zawartosc ekranu, ja w ten sposob wydrukowalem jeden dosyc duzy plik,
mozna tez probowac OCR, z moich prob wyszlo ze nalezy wylaczyc font
smoothing, ale jesli skan jest marnej jakosci to nic z tego nie wychodzi

--
-- Konrad "Kaspy" Palczynski -----------
-- http://www.kaspy.z.pl ---------------