Re: 1 GRUDZIE? NIECH NIKT NIEWAZY SIE WLAZIC DO INTERKA

Autor: Marcin Witek (wit_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 02 Dec 1998 - 01:00:40 MET

Dariusz Owczarek <dariuszo_at_hostidc.idc.com.pl> wrote:
:> No tak, ale ja nie place nawet prywaciarzowi... A tak poza tym to
:>"prywaciarz" to teraz jest "przedsiebiorca" i jest to raczej zaleta.

: Jaka zaleta ??????
: Chyba że zaletą uważasz większe ceny za internet - większe niż w
: TPSA????
: W takim razie (idąc tym tropem) to przeciwko czemu mamy protestować
: ? - przeciwko zbyt małym opłatom przez TPSA??? :-)

  Ahem, kolega nie zrozumial. Mialem na mysli to ze termin "prywaciarz"
pochodzi ze wspanialych czasow PRL-u i wtedy mial znaczenie negatywne,
dzisiaj to na co kiedys mowilismy "prywaciarz" nazywa sie "przedsiebiorca" i
ogolnie jest to ktos kto prowadzi prywatny interes. Nie pisalem tego z mysla
o TPSA ale ogolnie chodzilo mi o sam termin "prywaciarz". Ktos kto uzywa
tego terminu, chyba jeszcze nie do konca wydostal sie z czasow, gdy to
nic nie bylo prywatne natomiast wszystko bylo "wspolne".
  Co do protestu: popieram i gdybym dostep do internetu mial przez TPSA
(bezposrednio czu posrednio) to bym 1 grudnia nie dotknal komputera, ale
poniewaz TPSA nie place to pozwolilem sobie na male co-nieco :)

                                                 Wit