Re: Na czym poleg druk foto?

Autor: Michał Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Mon 30 Nov 1998 - 17:45:26 MET

> .machine running, bzz, bzz.., Fri, 27 Nov 1998 20:30:26 -0600, bzz,

> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

> Jeśli pokażesz mi wydruk z jakiejkolwiek drukarki atramentowej, który
> jest lepszy od zwykłej odbitki fotograficznej, to się mocno zdziwię :)

Widzialem, widzialem na wlasne oczy i niewierzylem. Znajomy byl w Hameryce ,
na jednym z najslynnnieszych rollercoaster'ow (kolejka gorska) , w momencie
zjazdu aparat cyfrowy na wysokosciach robi Ci zdjecie, drukarka atramentowa
na dole drukuje , jak zjedzisz na dol masz juz gotowe zdjecia.

Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl ( Lodz)

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
Microsoft Windows 95:
               What do I have to fix today?