Re: Dodatkowy port

Autor: Michał Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Mon 30 Nov 1998 - 17:35:43 MET

> Xylodius napisał(a) w wiadomości:
> <73rpgb$gv0u$1_at_newssvr04-int.news.prodigy.com>...

> Zgadza się. Ale tak samo LPT2 może współdzielić przerwanie z LPT1, mając
> inny adres. Jeśli porty nie są ustawione jako dwukierunkowe, to można je
> używać jednocześnie (tego nie jestem pewien, popraw mnie, jeśli się mylę).
> BTW: Dyskusja zaczęła się od informacji M.Z. o dod. porcie. Czy to była
> informacja dot. jakiegoś wcześniejszego wątku?

Tak. Rozmawialismy o sposobie podlaczania skanerow i wspomnialem , ze jest
karta DWUKIERUNKOWEGO portu. ktos poprosil mnie o wrzucenie jej danych na
liste, poszedlem na Politechnike , pozyczylem instrukcje i podalem dane.
Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl ( Lodz)

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
Microsoft Windows 95:
               What do I have to fix today?