Gravis Ultrasound - czy warto kupić?

Autor: Krzysztof Zietara (tarhim_at_studio.net.pl)
Data: Mon 30 Nov 1998 - 17:51:45 MET

Jak w temacie. Mogę tanio kupić tą kartę (z obsadzonymi wszystkimi bankami
pamięci). Z góry zaznaczam, że nie używam W95, więc brak najnowszych
sterowników mnie nie obchodzi. Natomiast chciałbym wiedzieć :
- jak wygląda sprawa komparybilności DOSowych sterowników z SB
- czy można używać jednocześnie Gravisa i SB (Gravis tam gdzie jest
obsługiwany, SB tm gdzie jest potrzebna pełna kompatybilność)
- jak jest ze sterownikami do Linuksa?

Tarhimdugurth