Re: 'Tykanie' Caviara

Autor: Grzegorz GRYC (XgYgZ_at_robobat.com)
Data: Mon 30 Nov 1998 - 11:58:23 MET

Hej

roman_at_silesia.pik-net.pl wrote:

> Dariusz Pakowski wrote:
>
> [...]
>
> Dobrze szukałeś - po prostu lista pechowych drive'ów z połowy 1996 roku już
> jakiś czas temu znikła z www.wdc.com :-( Podana przez Darka na moje oko jest
> poprawna.
Ta lista może być jeszcze na ftp w plikach z update firmware do dysków.

BTW z tego samego okresu była jeszcze historia z dyskami 1,6 GB, które
się dehermetyzowały i zdychały.
WD wymieniał te serie od ręki i bez pytania.
Ta informacja pewnie też zniknęła ze stron www Western Digital...

Zdrówkot
GG

--
Grzegorz GRYC