Re: 'Tykanie' Caviara

Autor: Dariusz Pakowski (antim_at_kki.net.pl)
Data: Sun 29 Nov 1998 - 22:36:15 MET

Lukasz Orzechowski napisał(a) w wiadomości: ...

>Hej,
>a czy wiesz moze cos o 1.6G ? (tych pierwszych, dwutalerzowych).
>Ktos, kiedys powiedzial mi, ze mialy bledy, ale na stronie WD
>niczego nie znalazlem (moze zle szukalem?)

Cytuję Western Digital

" .......
DRIVES SUPPORTED:

 All types of drives will be detected, but only the following
    selected models of Western Digital drives will need to be updated:

    AC32500H CCC:F1
    AC32100H CCC:F1
    AC31600H CCC:A1, A2, B0, B1, B2, B3
    AC21600H CCC:F1
    AC21200H CCC:E0, E1
    AC21000H CCC:A1, A2, B0, B1, B2, E0, E1

Jeśli masz któryś z tych dysków, to pisz na priva, poślę Ci patch'a.