Re: K6-2+WinRAR=CRC Errors???

Autor: Rafal Lukawski (rafal_at_polsl.nosplam.gliwice.pl)
Data: Sun 29 Nov 1998 - 11:27:37 MET

Zbysław Kanik <zkanik_at_2si.com.pl> wrote:
> Khem....
> Właśnie zetknąłem się z czymś takim. Po skompresowaniu ok. 100 MB danych
> wystąpiły błędy w dwóch plikach. Niestety nie miałem jeszcze czasu aby się
> dłużej pobawić, ale u kumpla występują takie problemy b. często. Nie chcą
> się rozpakować pliki SFX, błędy przy kompresji i dekompresji itd. Co
> ciekawsze problemy są tylko z WinRarem, WinZip i inne chodzą bez problemów.
> Ja mam K6-2 300_at_336, FIC 503+ 64 SDRAM PC100, on niepodkręcane K6-2 300,
> jakaś płyta bodajże atrenda też na MVP3. Czy ktoś miał już takie
problemy???

Kiedyś u kumpla sprawdzałem dużego zip'a pod linuxem ( unzip -t ) no i
wyskoczył błąd - coś w stylu CRC-error. Plik, kilkadziesiąt MB,
ściągałem z sieci, więc myśle, że to właśnie z tego powodu. Ale gdy
plik testowałem drugi raz - nie było już problemów.

Powodem była zła pamięc - wszelkie dosowe/windowsowe testery pamięci
nie wykazywały błędu, ale wystarczyło zapuścić kompilacje kernela pod
linuxem - system regularnie wyskakuje z jakimś 'SIGNAL'em'

--
Rafal Lukawski email: rafal(@)polsl.gliwice.pl, voice: (+48) 601 845 428
Jak czytac poczte na komorce ? http://dumb.iinf.polsl.gliwice.pl/email2sms