K6-2+WinRAR=CRC Errors???

Autor: Zbysław Kanik (zkanik_at_2si.com.pl)
Data: Fri 27 Nov 1998 - 09:47:48 MET

Khem....
Właśnie zetknąłem się z czymś takim. Po skompresowaniu ok. 100 MB danych
wystąpiły błędy w dwóch plikach. Niestety nie miałem jeszcze czasu aby się
dłużej pobawić, ale u kumpla występują takie problemy b. często. Nie chcą
się rozpakować pliki SFX, błędy przy kompresji i dekompresji itd. Co
ciekawsze problemy są tylko z WinRarem, WinZip i inne chodzą bez problemów.
Ja mam K6-2 300_at_336, FIC 503+ 64 SDRAM PC100, on niepodkręcane K6-2 300,
jakaś płyta bodajże atrenda też na MVP3. Czy ktoś miał już takie problemy???
Aha, po zmianie procka u kumpla na P100 Intela, wszystkie problemy
zniknęły... Hm, wygląda to trochę nieciekawie. Zaznaczam, że wszystko inne
chodzi bezproblemowo :((((

Trochę zaniepokojony i rozczarowany
Zbysław Kanik