Re: Kamera video do Net Meeting

Autor: Sebastian Stolarski (sebas_at__BLABLABLA_ns1.widzew.net)
Data: Sat 28 Nov 1998 - 16:35:51 MET

jura napisał(a) w wiadomości: <73osat$kaq$1_at_korweta.task.gda.pl>...
>Slyszalem, ze istnieja kamery video ktore mozna podlaczyc do PC-ta przez
>port rownolegly. Moze ktos wie gdzie taka kamere moge dostac i ile
kosztuje.
>Obecnie mam podlaczona kamere Sony przez karte Elsa Victory Erazor i nie
>chce mi dzialac prawidlowo. W okienku Elsy mam podglad, a w Net Meetingu
nie
>mam. W opcjach Video pokazuje mi sterownik Elsy.
>Z gory dziekuje za pomoc.

Powinno dzialac. Ja poprzednio mialem (okropna) karte Jaton Blaze 3D 4MB +
graber i wszystko dzialalo. Teraz mam Viper'a i TV-MAX i tez dziala, chociaz
na poczatku mialem pewne problemy. Musisz sie pobawic z ustawieniam formatu
video, tez podlaczam zwykla kamere SONY.

Odpowiadajac usun z adresu:
_BLABLABLA_
albo:
sebas_at_ns1.widzew.net