Re: riva128 + 3dfx

Autor: Jaroslaw Banachowicz (jaroslaw.banachowicz_at_lido-technology.pl)
Data: Sat 28 Nov 1998 - 17:30:09 MET

Bartek M wrote:

> Czy takie polaczenie ma sens. Ktos mi mowil ze riva to jest
> karta+akcelerator, wiec to nie ma sensu.

Ten ktos mial racje. Riva to chip 2D/3D. Jednak jako dopalacz 3D jest
troche wolniejsza od Voodoo 1. Nietsety ustepuje mu tez jakoscia obrazu.
No i nie obsluguje Glide'a. W moim przypadku jednak sprawdza sie
jako-tako (iP200MMX, VX, 40MB RAM, Viper V330). W Quake 2 da sie grac. Z
wylaczona polowa efektow, ale za to w 800x600 :-) Ma swietne 2D a to
wazne przy kinolu 17"
Co do pytan "czy to ma sens" wszystko tak naprawde zalezy od tego ile
masz kasy. Jesli stac cie na taki duet, to moze lepiej pomyslec o Rivie
TNT lub o Banshee. Tu juz wazne jest jaki masz procek. Poczytaj kilka
innych watkow na ten temat - sporo sie tu ich ciagnie.
Pozdrawiam

--
Jaroslaw Banachowicz >>>>>>>> Lido Technology - Gdansk
Intranet Mail: banjar1_at_mail.lido-tech