Re: Re: Re: ! TP S.A - wieszanie psów....

Autor: Paweł Szóstak (dzuzdy_at_free.polbox.pl)
Data: Thu 26 Nov 1998 - 22:46:47 MET

Wojciech Giersz napisał w wiadomości: ...

>Ryczalt? Rozejrzyj sie wokol, TPSA ma sporo spraw na glowie (chociazby
>problem z pakietem akcji dla Poczty Polskie).

Zaraz, czy to znaczy, że ma się przestać zajmować innymi sprawami?

>Jaki ryczalt? W cuda wierzysz?

To rzeczywiście byłby chyba cud (gdyby takie coś wprowadzili).

Tak, tak, dostajesz palec, chcesz cala reke?

Znaczy się ten palec to ma być stan teraźniejszy, tak? I uważasz, że
jestem zachłanny, bo chcę żeby było taniej? W niektórych krajach mają
"całą rękę" i wszyscy są zadowoleni.
        Rozumiem, że nie wierzysz w powodzenie tego protestu, ale trzeba
przynajmniej spróbować. W innych krajach takie protestowanie odniosło
skutek. Przecież nie będziemy siedzieli z założonymi rękami i patrzyli,
jak doją z nas kasę.

                                 PSz
                         ICQ 8378653

ps. Ustaw sobie poprawne kodowanie liter.