Re: jaki laser?

Autor: Michał Kawecki (novimpex_at_medianet.pl)
Data: Sat 28 Nov 1998 - 00:59:59 MET

Marek Michalkiewicz napisał(a) w wiadomości: ...
>Michał Kawecki <novimpex_at_medianet.pl> wrote:
>
>: Panasonic KX-P6500: toner - ok. 80 zł/2000 stron, bęben wytrzymuje
ok.
>: 10.000 stron, cena ok. 780 zł. Jakość wydruku tekstu w GDI 600x600
bez
>: zarzutu. Niezły sterownik (duplex printing, x2 i x4 strony na 1
kartce plus
>: ramka, znak wodny) - jednak na HP chyba łatwiej drukować na
kopertach.
>: Model KX-P6500 drukuje również w PCL i można wykorzystać ją pod
DOS-em i
> [...]
tym
>: czasie sterownik GDI nie pozwala na pracę peceta. Dlatego używam
jej na
>: sterowniku od HP (zresztą jest to domyślne ustawienie Win98), ale
wówczas
>: musisz rozszerzyć pamięć do 4,5MB (SIMM 4MB 20 zł).
>
>Kilka pytań - też rozglądam się za jakąś drukarką, a KX-P6500 z tego
>opisu wygląda dość ciekawie... (dla mnie musi być PCL)
>
>Jaki SIMM? (krótki czy PS/2, FP czy EDO, czas dostępu, parzystość?)
>Czy rozszerzenie pamięci jest możliwe bez utraty gwarancji?

Tak. I jest to proste - z boku drukarki jest klapka, za którą znajduje
się gniazdo SIMM-a.

>(nie widziałem tej drukarki z bliska, ale jest wyraźnie tańsza od HP
6L,
>a mam jakiś stary SIMM PS/2 FP 4MB 70ns bez parzystości - czy się
nada?)

Mam taki sam w drukarce.

>Czy drukowanie 600dpi jest możliwe również w PCL?

Nie. 600 dpi osiąga się tylko w KXP-6500 i to w trybie GDI. Dodam, że
wg różnych specyfikacji jakie widziałem, podobno drukarka drukuje
grafikę w 1200x600dpi (funkcja Photo Enhancement w sterowniku).
Niedawno był na liście temat polskich znaków w trybie PCL na tych
drukarkach.
Najlepiej upewnić się w serwisie Panasonica (f-ma Satory).

>Pozdrawiam

Ja również.
Pozdrawiam

------