Re: jaki laser?

Autor: Tomasz Lisowski (tlis_at_friko.sos.com.pl)
Data: Mon 30 Nov 1998 - 10:48:21 MET

Znajomy chciał jej użyć do wydrukowania swojej pracy doktorskiej (jakieś 200
stron: tekst, tabelki + wykresy Excela). Niestety drukowanie wykresów nie
było na najwyższym poziomie (niejednolita czerń słupków na wykresie,
okazjonalnie jakieś 'puste' linie). W sklepie potwierdzili, że są z nimi
pewne problemy i przyjęli zwrot. Kupił HP LaserJet 6L i wszystko było OK.

Tomasz

<snip>